Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Jak zgłaszać reklamację?


REKLAMACJI jest możliwa tylko w przypadku wadliwego towaru.Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy: posiada uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne tego typu wady, lub nastąpiła pomyłka z naszej strony – wymieniamy towar na swój koszt na prawidłowy, jednak tylko gdy jego opakowanie nie jest zniszczone oraz nie posiada żadnych śladów użytkowania, Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem W przypadku odesłania towaru NALEŻY GO STARANNIE ZABEZPIECZYĆ by nie ulec zniszczeniu. DO ZWROTÓW I REKLAMACJI ZAWSZE PROSZĘ ODŁOŻYĆ DOWÓD SPRZEDAŻY .

W TEJ SPRAWIE PROSZĘ O KONTAKT TELEFNICZNY- na pewno się dogadamy


ADRES DO REKLAMACJI

„BOBODREAM”

MALCZEWSKA AGNIESZKA

Wiązowa 8

89-300 Wyrzysk


Zwroty

CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY

14 dni


KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA

kupujący


ADRES DO ZWROTU

Wiązowa 8

89-300 Wyrzysk


DO POBRANIA

Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf


Zasady zwrotu produktu

UWAGA!!! NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH JAKO ZWROTNE. W PRZYPADKU ODSYŁANIA TOWARU PROSIMY O NADAWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH GDYŻ NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JEJ ZAGINIĘCIE .W przypadku zwrotu towaru z żądaniem zwrotu gotówki prosimy o nadesłanie swoich danych adresowych wraz z danymi do przelewu na swoje konto. Zwrot kosztów obejmuje tylko kwotę zakupu. Koszty przesyłki nie będą zwracane. Klient powinien wtedy zwrócić nam towar w stanie nienaruszonym, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania zgodnie z regulaminem .

0
0