Zwroty i reklamacje
Jak zgłaszać reklamację?
REKLAMACJI jest możliwa tylko w przypadku wadliwego towaru.Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy: posiada uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne tego typu wady, lub nastąpiła pomyłka z naszej strony – wymieniamy towar na swój koszt na prawidłowy, jednak tylko gdy jego opakowanie nie jest zniszczone oraz nie posiada żadnych śladów użytkowania, Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem W przypadku odesłania towaru NALEŻY GO STARANNIE ZABEZPIECZYĆ by nie ulec zniszczeniu. DO ZWROTÓW I REKLAMACJI ZAWSZE PROSZĘ ODŁOŻYĆ DOWÓD SPRZEDAŻY .
W TEJ SPRAWIE PROSZĘ O KONTAKT TELEFNICZNY- na pewno się dogadamy
ADRES DO REKLAMACJI
„BOBODREAM”
MALCZEWSKA AGNIESZKA
Wiązowa 8
89-300 Wyrzysk
Zwroty
CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY
14 dni
KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA
kupujący
ADRES DO ZWROTU
Wiązowa 8
89-300 Wyrzysk
DO POBRANIA
Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf
Zasady zwrotu produktu
UWAGA!!! NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH JAKO ZWROTNE. W PRZYPADKU ODSYŁANIA TOWARU PROSIMY O NADAWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH GDYŻ NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JEJ ZAGINIĘCIE .W przypadku zwrotu towaru z żądaniem zwrotu gotówki prosimy o nadesłanie swoich danych adresowych wraz z danymi do przelewu na swoje konto. Zwrot kosztów obejmuje tylko kwotę zakupu. Koszty przesyłki nie będą zwracane. Klient powinien wtedy zwrócić nam towar w stanie nienaruszonym, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania zgodnie z regulaminem .